Naar boven

Klantenservice

Klantenservice Gezondmarkt.nl

Klantenservice

Winkelt u graag zonder dat u de deur uit hoeft? Dan is online shoppen bij Gezondmarkt de ideale manier om de meest uiteenlopende natuurlijke producten te bestellen, want bij Gezondmarkt kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week terecht!
Wij leveren ook in het buitenland, onder andere op adressen in Nederland en Duitsland. De op Gezondmarkt genoemde prijzen zijn altijd onder voorbehoud.

Contact

Kunt u een product niet vinden op de website? Of werkt er iets niet naar behoren? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Hiervoor gebruikt u het contactformulier. Heeft u liever persoonlijk contact? Dan kunt u ons ook gewoon even bellen. Wij staan u graag te woord en helpen u met het maken van de juiste keuze. Van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur zijn wij telefonisch bereikbaar via tel. 0320 – 289822

Bestellen & verzending

Plaatst u vóór 20:00 uur een bestelling? Dan verwerken wij uw bestelling nog dezelfde dag. Op Gezondmarkt kunt u per product zien wanneer het artikel leverbaar is. Desondanks, kan het voorkomen dat net het laatste item verkocht is. Wij zullen u dan hier zo spoedig mogelijk hierover informeren.

Bestelling ontvangstbevestiging:
Nadat er een bestelling is geplaatst ontvangt u automatisch een "order ontvangstbevestiging". Dit betekent dat de order succesvol is ontvangen. Heeft u geen email hierover ontvangen? Kijk dan voor de zekerheid of de email niet in de spam-map van uw emailadres terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan direct contact met ons op.

Betaling geaccepteerd:
Indien u heeft gekozen voor betaling met iDEAL, Creditcard, Multisafepay of Paypal, dan ontvangt u na een succesvolle betaling direct een email met "betaling geaccepteerd".

Levering:
De pakketdienst bezorgt uw pakket op werkdagen van ongeveer 8:00 uur tot 17:00 uur. Het is helaas niet mogelijk om een tijdstip aan te geven, want het tijdstip van bezorging is afhankelijk van de route van de bezorger. Als u niet thuis bent wanneer het pakket wordt aangeboden, komt de bezorger de volgende werkdag nogmaals langs.

Plaatst u vóór 20:00 uur een bestelling? Dan verwerken wij uw bestelling nog dezelfde dag. Op Gezondmarkt kunt u per product zien wanneer het artikel leverbaar is. Desondanks kan het voorkomen dat net het laatste item verkocht is. Wij zullen u hierover dan zo spoedig mogelijk informeren.
Wanneer het product niet snel weer leverbaar is, storten we de betaling zo spoedig mogelijk weer terug.

Wanneer de chauffeur wederom niemand thuis aantreft en het pakket niet bij de buren kan afleveren, dan laat deze een bericht achter met informatie. U kunt dan online of telefonisch de bezorgdatum of het afleveradres wijzigen of afspreken dat u het pakket ophaalt bij een depot. Als er niet binnen de gestelde periode wordt gereageerd, gaat het pakket automatisch retour naar Gezondmarkt.

Retourneren & Garantie

Controleer na ontvangst of de geleverde producten overeenstemmen met uw bestelling en of er geen zichtbare beschadigingen zijn. Klachten over leveringen moeten binnen 24 uur aan ons gemeld worden onder opgaaf van redenen via klantenservice@gezondmarkt.be. Klachten over artikelen met niet-zichtbare gebreken, die u redelijkerwijs wel had kunnen ontdekken, moeten binnen acht dagen na constatering aan ons gemeld worden, onder opgaaf van redenen.

Retourneren:
Omdat de koop via internet gesloten is, kunt u binnen 14 dagen na ontvangst de koop nog ongedaan maken (dit wordt het herroepingsrecht genoemd). Laat ons tijdig schriftelijk of per e-mail (klantenservice@gezondmarkt.be) weten dat u van dit herroepingsrecht gebruik wilt maken. Het is wel van belang dat het product compleet en ongebruikt is en in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking zit. Producten die hier niet aan voldoen, komen niet voor omruiling of restitutie in aanmerking.

Sommige producten die volgens specificaties van de klant zijn vervaardigd, of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben, of producten welke speciaal voor de klant zijn besteld, kunnen niet worden geretourneerd. Ook CD’s en software kunnen niet geretourneerd worden.

De verzendkosten en risico voor het retourneren van de producten zijn voor eigen rekening.

Heeft u meer vragen over de mogelijkheid tot retournering van uw product, neem dan contact op met onze klantenservice: klantenservice@gezondmarkt.nl.

Wanneer het product niet snel weer leverbaar is, storten we je betaling zo spoedig mogelijk weer terug.

Schade of klachten:

Bij schade of manco’s in de levering bestaat alleen recht op creditering tot ten hoogste de factuurwaarde van de geleverde producten of vervanging of aanvulling van het gekochte. Er bestaat geen recht op schadevergoeding. Klachten over de factuur moeten uiterlijk op de vervaldag aan ons gemeld worden.

Sommige producten die volgens specificaties van de klant zijn vervaardigd, of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben, of producten welke speciaal voor de klant zijn besteld kunnen niet worden geretourneerd. Ook CD’s en software kunnen niet geretourneerd worden.

Door een klacht wordt de koopovereenkomst niet ontbonden en uw betaalverplichting wordt ook niet opgeschort.

Klachtenprocedure:

Heeft u een vraag of een klacht? Wij staan voor u klaar om u te helpen bij vragen en bij het indienen van een klacht. Dit is mogelijk door contact op te nemen met onze klantenservice via:  klantenservice@gezondmarkt.be, waar wij ernaar streven om uiterlijk binnen twee werkdagen te reageren. Spreekt u liever persoonlijk één van onze medewerkers? Dat kan! Via telefoonnummer: 0031-320 – 289822.

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om de klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van een klacht, vragen wij u vriendelijk om in elk geval te vermelden:
Naam, adres, woonplaats, klantnummer of bestelnummer.

De klacht kan onder vermelding van de bovengenoemde gegevens worden opgestuurd naar:


Gezondmarkt
Afd. Klantenservice
Merwede 30
8226 NA Lelystad

Binnen 7 kalenderdagen na de ontvangst van de klacht ontvangt u telefonisch of via e-mail een reactie.

 

 

Contactformulier

Contactformulier